Tak til universet

Jeg sidder her og hopper på min pind. Jeg har fået en indsigt, der har forbundet mig med min vision. Den, som I måske husker, jeg var på jagt efter.

Trods alle mine gode intentioner og tanker om, at jeg var der, hvor jeg skulle være men bare lige havde brug for lidt hjælp og forretningssnilde, så oplevede jeg pludselig at stå i et limbo af kaos og frustration uden kontakt til min coachingvision. Nogen havde slukket på kontakten. Med den konsekvens, at jeg følte mig bombet tilbage til min første tid i Belgien, uden mål og retning. “Æv!”, tænkte jeg. “Nu igen”.

Men i dag landede så indsigten om, hvorfor der ikke har været hul igennem til visionen. Fordi jeg skulle tilbage i det her limbo. Jeg var ikke færdig med det. Havde mere at lære. Mere at erfare og uddrage, for, og her kommer pointen, at kunne være en bedre og mere autentisk sparringspartner og coach for andre i samme situation.

Kontakten er altså genetableret. Skarpere, renere og meget mere klar end før. Pyha!

Sender en tak til universet for at have trukket i de relevante tråde og sendt mig på en uventet, men nødvendig og lærerig omvej mod min vision.

2 thoughts on “Tak til universet

  1. Tillykke med din nye indsigt.

    Og kærlige hilsner til dig

    Pst. vedrørende ovenstående opskrift, hvor er du heldig at du kan få hytteost, hvor du bor. Her har jeg forsøgt at købe forskellige varianter, og ingen af dem er som dem jeg kender i DK. Øv.

    • Kære Mie, hytteost er bestemt heller ikke bare hytteost her. Det er faktisk et engelsk produkt, det jeg bruger. I denne internationale by, jeg bor, er der nærmest ikke det, vi ikke kan få 🙂

Leave a Reply

