Voks som menneske med Iværksætter med Sjæl

Det er mandag formiddag – en ny uge er gået i gang. En uge, jeg har glædet mig til. For sidste uge skred. Lige pludselig stod der en lille mand en nat og sagde: “Mor, jeg har så ondt i hjertet!” Puha – så sov man ligesom ikke mere den nat (eller de efterfølgende). Heldigvis viste det sig bare at være nogle trykkede riben – i hjertehøjde! Men det gjorde nas og derfor var han hjemme i flere dage.

I dag er lillemanden afsted igen og jeg har tid til at komme i dybden med mine opgaver i forbindelse med Iværksætter med sjæl. Juhu!

Denne skønne og lærerige uddannelse, jeg pt er på. Og som i dag åbner for tilmeldingen til et nyt hold.

Hvis du er allerede er selvstændig eller drømmer om at blive det, så meld dig til. Ganske enkelt.

Ikke bare er det gudsbenådet forretningsudvikling for iværksættere, det er selvudviklingskræs. Du vokser ganske enkelt som menneske. I og uden for din forretning. Og så er det online. Så du kan være med lige meget hvor i verden, du befinder dig. I like!

Læs mere og tilmeld dig her, hvis du vil med. Jeg anbefaler det af hele mit hjerte.

Leave a Reply

