Solsikker sommerferie og efterårsjob extraordinaire

Sommerferien er lige om hjørnet og vi tager tilløb til at indtage solsikre San Diego på lørdag. Jeg glæder mig til at tage mand og børn med til et for dem ukendt kontinent og hele 3 ugers familiekvalitetstid.

Endnu bedre føles det, fordi min elskede lige om lidt sætter sin underskrift på en belgisk kontrakt og derved siger farvel til pariserpendlertilværelse og weekendfarstatus og goddag til vespaafstandsliggende arbejdsplads og genfunden familienærhed.

Nå ja, sammenholdt med, at jeg til efteråret også starter min betalte deltidsbeskæftigelse extraordinaire som freelance blomsterbinder i Green Box, så har vi rigtig meget at glæde os over og fejre i aften.

Lad champagnepropperne springe!

Vive….. øh, la Belgique !

3 thoughts on “Solsikker sommerferie og efterårsjob extraordinaire

  1. Jubii jubii jubii jubii jubii……. til det hele – tillykke med det alt sammen og ha’ en fantastisk ferie et af de skønneste steder på jorden 🙂 Jeg tager champagnen med til Kerteminde i morgen og fejrer det med familien……….

  2. Vi tilslutter os jublen her – det er SÅ dejligt for jer allesammen – nu bliver ferien extra god.

  3. Tillykke med dit og husbondens job! Dejligt at I ikke længere skal køre weekendforhold. Det gør vi pt. mens Franskmanden er i Paris, men heldigvis kun i otte uger.

Leave a Reply

